In my garden

Äsch jag har ju ingen, bara en stor gräsmatta och lite krukor typ.. Men iaf, jag har hittat en oliv på mitt olivträd

Min tomatodling minns ni kanske? När jag la ner några halva körsbärstomater i lite jord tidigt i våras och som sedan grodde och började växa. Den lever fortfarande men ser lite torr ut fast jag vattnar ofta. Den behöver planteras om i ny större kruka men det blir aldrig av.. Så här ser den ut nu iaf:

Bjöd på en Du-och-jag soffa idag, skulle kolla på den imorgon men nu har nån annan bjudit över. Den är lite trasig och i renoveringsbehov (jag kan inte ens ta mig för att plantera om en växt haha) men väldigt fin..! Men alltså, var ska jag ha den nånstans? Bordet och stolarna jag köpte på loppisen ska jag sälja/skänka. Det behöver ju slipas och oljas men det orkar jag inte just nu, så det står bara och tar plats i carporten.

beccalundin.blogg.se

Åh va fin.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress