Gungställning

Ihopmontering av gungställning har pågått under kvällen. Den är inte riktigt klar ännu men Macke hann en bra bit innan vi behövde hjälpas åt med barnen båda två.

IHedvig har haft feber även idag, tredje dagen nu. På förmiddagen var hon nästintill feberfri, vi tog aldrig nån temp då. Mem sen efter lunch blev hon glödhet igen och har yrat och hallucinerat. Värst var det inatt då mardrömmarna avlöste varandra och hon hallucinerade och slog omkring sig och trodde att nånting typ anföll henne.

Vid 3-tiden inatt höll jag precis på att somna bredvid Hedvig i hennes säng då hon äntligen lugnat ner sig men då vaknade Gustav ist och ville amma så det var bara att byta plats och fortsätta vara vaken där ist. Somnade ändå rätt snabbt sen men blev väckt igen vid 07 och då var man inte så kartig direkt.

Hoppas på bättre sömn inatt!

Pratade med Axel i telefon för nån timma sedan och fick veta att han ska vara kvar i Danmark en vecka till, så jag får vänta med att träffa honom tills det är min vecka igen..
Nu över sommaren så har vi ändrat lite på våran vanliga varannan-vecka-rutin och kört 2-veckors perioder ist för att det ska klaffa med alla semestrar och aktiviteter.

Nu ska jag lägga mig i sängen och somna till reprisen av Morden i Midsomer tror jag.

Godnatt ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress