Att älska

Idag har jag sån stark älskakänsla för min familj så att det nästan är jobbigt. Jag älskar såklart alltid min familj men idag är den känslan även förknippad med lite rädsla och oro. Tänk om något skulle hända nån utav mina allra käraste.

Jag älskar dom så starkt att man nästan går sönder och får ont i magen. Jag önskar så att man kunde skydda sina barn från all ondska och alla faror som finns i världen! Stänga in oss allihopa och och kasta bort nyckeln!

Saknar Axel som är i Danmark med sin farmor och farfar, han är inte tillbaka hos oss förrens den 10 juli, då har vi inte setts på 2 veckor.

Ska nog ringa hans pappa och kolla om vi inte kan få låna honom nåt dygn i nästa vecka när han kommit hem till Sverige igen.
När han kommer tillbaks till oss så har han Sports Camp i 3 dagar, Day Camp är det så han sover ju inte borta utan är bara där över dagarna.

Åh mina älskade barn och min älskade Markus!❤️

Anonym

Oh, vad jag känner igen mig i detta! Den där 'älska o beskydda' (mamma björn, liksom) känslan är så stark och kan verkligen golva mig vissa dar. Hög igenkänningsfaktor. Kram Anna❤️

Svar: ❤️❤️❤️!
Therese Öjebo

Lindha

HÖG igenkänningsfaktor på den! Jag kan skrämma upp mig själv så fruktansvärt mycket ibland, så till den grad att jag sitter och gråter helt plötsligt...(?). Främst på grund av alla hemskheter som pågår i världen just nu.

Man har verkligen hjärtat utanpå kroppen alltså. Tänk så mycket glädje och kärlek barnen ger oss ❤️❤️❤️

Svar: Livslång kärlek och livslång oro!! ❤️❤️❤️
Therese Öjebo

Lisa

Fint ❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress