Vårat nyår
Igår firade vi in det nya året tillsammans med vänner och barn här hemma hos oss. Till förrätt åt vi Toast Skagen 

Till varmrätt Biff Wellington med hasselbackspotatis och Madeirasås




Till efterrätt en sorbet på hallon och avokado 

En nyårsfin liten Ines



Vid tolvslaget skickade vi iväg khom loy lyktor (OBS med bambutråd ist för ståltråd!) men våra önskningar skrivna på







Jag, Anna och Lisa

Jag gick sedan och la mig vid 00:30 men kunde inte somna pga den pågående festen uppe i vardagsrummet som sedan höll på till exakt kl.05:19 imorse. Först efter det somnade jag efter att ha försökt i nästan 5 timmar.. Så när Hedvig vaknade 06:34 var jag allt annat än pigg och glad (Macke sov till 11). Men sen kunde jag vila mellan kl.12-14 så det blev lite bättre iaf. 

Om några timmar ska vi vara hos mamma på middag och efter det så åker Madde med familj hem. Dom ska ju köra till Malmö och hade egentligen tänkt åka imorgon men passar på nu ikväll ist medan Ines kommer sova i bilen.

Ikväll vill jag se den nya Beck filmen "Gunvald" som har premiär idag på C-more.

En "äta spaghetti"-bild från igår, en tradition vi har.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress