Tisdag
Fy vilken värk jag har i ryggen idag! Eller snarare på sidorna där bak. Kan ju inte låta bli att misstänka att det beror på urinvägsinfektion. Inte så mycket smärta utan värk! Känns som om jag ska gå av på mitten nästan. Det är inget annat än att ta en brustablett Alvedon. Jag hoppas att det hjälper!

Imorgon ska jag tillsammans med arbetskollegor åka till Linköping Konsert & Kongress och gå på inspirationsdag för undersköterskor. Jag är dock lite orolig. Först är jag lite orolig för att jag ska sinka gruppen var gång vi ska nånstans, från parkeringen in till hallen, till nån restaurang för att äta lunch osv.. Sen är jag orolig för att sitta stilla hela dagen (fast det kanske vi inte alls ska?) jag var ju på bio förra veckan och det gick ok mem jag skruvade rätt mycket på mig då filmen var 2 timmar lång. 
Men jag vill ju så gärna gå imorgon! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress