Söndag
Fortfarande i nattlinne och Cardigan. Enda anledningen att jag kommer klä mig idag är för att vi ska till grannen på fika, annars hade jag aldrig klivit ur nattkläderna och fårskinnstofflorna!

Imorgon har jag besök hos barnmorskan kl.10. Efter det ska jag till jobbet och fixa med lite papper. Tänkte svänga förbi gymmet också och säga upp mitt gymkort. Sen hämta Axel på skolan och Hedvig på dagis och hem igen. Ska förbi mammas jobb nån gång under morgondagen också och hämta en jacka jag ska få låna av henne och även kristallkronan som nu är klar. Hämta ut paket på posten får jag inte glömma heller, posta ett paket till Ines också. Sen är det nånting mer som jag har bokat imorgon men jag kan skrämmande nog inte komma på vad det var för något??? Hoppas att minnet kommer tillbaka innan det är måndag! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress