Skrattar ihjäl mig!
Åh herregud jag har skrattat så att magen värker och tårarna runnit och tillomed fått kramper i magen! Vi låg med datorn i sängen på entréplan och pratade. Så trummade jag med fingrarna mot väggen ovanpå huvudet ett par gånger och alltså Mackes min var oslagbar!!! 😂😂😂 Han trodde att ljudet (från mitt trummande på väggen) kom från Hedvig (som ligger och sover på övervåningen) och att hon sprang omkring helt okontrollerat och nyvaken där uppe! Han skulle precis kasta sig iväg mot trappan och övervåningen när han då insåg var ljudet egentligen kom ifrån. Nä ni skulle ha varit med för att fattat hur roligt det var! Det här förlängde livet flera veckor kan jag lova!!!! Jag fick ju en syn framför mig där H springer omkring okontrollerat och studsar mellan väggarna där uppe 😂

Hedvig somnade på mindre än 2 minuter vid läggningen förut vid 18:30, hon sov ingen middag idag heller. Nu blir det nåt eller några avsnitt av "Gåsmamman".


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress