Pausar emellanåt
Jag har tagit en liten break. Nedre badrum, tvättstuga, hall och köksytor är klara. Macke har dammsugit alla ytor över midjehöjd med mitt favoritmunstycke (den där borsten 👌🏼) och det höll han på med i 45 minuter minst. Nu har han gått på golvytorna och det kommer ta minst lika lång tid. Det är nåt man alltid kan lita på- att när Macke dammsuger så blir det ordentligt och lite till! Han missar inte en fläck eller yta nånstans, han lyfter och flyttar undan allt och är noggrann under soffa och säng också! Jag är mera en sån som kör runt om. Hela nedre plan skulle inte ta mera än 10-15 min sen skulle jag anse mig vara klar. 

När vi är klara här nere ska vi fixa iordning lite lunch, sen in till stan och fixa lite ärenden och köpa lite saker sen ska vi hämta Axels klasskamrat Tarik och ta med oss honom hem för några timmar. 

Sen får vi se om vi har lust och ork att ta oss an övre plan. Skulle ju vilja sätta upp den där väggkorgen också.


£

Kan man hyra Macke....😃

Svar: Haha ja men det blir inte billigt om man han ska få ta ledigt härifrån under den stunden 😜
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress