Nix jag badar inte i pengar!
Om det vore så väl!!! Fick en kommentar om att jag shoppar så mycket och måste bada i pengar.. Faktum är att jag har ju kunnat spara till inredning då jag vetat om flytten sedan byggprocessen startade för 15 månader sedan. 

Nu är jag ju hemma sjukskriven och sen går jag över på havandeskapspenning och sen föräldrapenning, så det kommer inte vara så fett och glamouröst framöver inte. Fast det har vi ju såklart räknat på och med så det kommer läggas undan lite innan dess :).

Det mesta i barnartiklar har vi ju men vi behöver köpa ett babyskydd med två isofixinsatser så vi kan sätta ett i vardera bil. Adaptrar till barnvagnen behövs också och en stå/sittbräda till vagnen som H kan åka på. Sen en bröstpump och en amningskudde, en skötväska också.. Men säng och vagn har vi! 
Carro

Gör absolut inget att du har haft det lite långtråkigt idag. Så kul med alla inlägg!!! Är också intresserad av en av dina tavlor om inte den andra tjejen köper båda...

Svar: 😊😘 jag hör av mig om nån blir kvar!
Tessan

Anonym

Jag har en elektrisk bröstpump till salu, en Medela swing om du inte vill köpa ny! Den kostar ca 1500 ny, tänkte mig 800 och 55 kr för frakten ☺

Svar: Oh ja jag är absolut intresserad! Vad är den i för skick? Kan du skicka bild på den till min mail? [email protected] Tack för att du tänkte på mig!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress