Måndag
Idag har vi inte gjort mycket nytta. Macke var iväg en sväng och slängde skräp igen. Hedvig sov middag i över 2 timmar och vaknade inte förrens 16:30.

Igår såg vi filmen "Gone Girl". Riktigt bra! Det har blivit standard varje kväll nu, att se en film och äta godis. Skönt att ha det så kravlöst! 

Imorgon ska jag eventuellt ta tag i linneskåpet och sortera, tvätta och fixa allt som ska vara där. Vi har ca 8 kartonger kvar ouppackade också. Dom har stått i det tomma sovrummet där uppe i flera veckor. Men man har ingen lust att ta itu med dom, fast det måste ju göras nån gång. Men flera kartonger är fulla med böcker och dom kan man ju inte plocka upp förrens vi har nån förvaring för dom. Vi har tänkt en stor bokhylla av nåt slag längs med ena väggen i allrummet där uppe. Sen behöver vi fler förvaringslådor i plast så att man kan lägga undan lite upp på vinden som inte används eller behövs i dagsläget.

Ska upp med en tavla imorgon också, ska bara bestämma var exakt jag vill ha den, det är en av mina vee speers. I lägenheten hade vi 5 såna affischer inramade och uppsatta på väggen. Här vill jag nog bara ha nån, en har jag redan satt upp i Hedvigs rum. Sen vill jag nog ha den mörkhyade flickan i fjäderkostym i allrummet.
Har även två väggtidningställ som jag funderar på om jag ska sätta upp eller inte.
Anonym

Säg till om du vill sälja någon av de andra tavlorna :-) bor i Finspång så det är ju nära er :-) Med vänlig hälsning, Johanna

Svar: Absolut! Ska tänka på saken, det är ju onödigt att dom bara står på vinden iaf. Lägger ut dom på bilder på bloggen under morgondagen isf.
Tessan

Anonym

Det låter bra :-) /Johanna (som äntligen fattat hur man kommenterar här ☺️)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress