Måndag
Plogarn är här 👍🏼👏🏼 

Besöket hos BM imorse gick bra. 112 i Hb så måste börja med lite järntillskott. 110/60 i bltr finfint! Sf-mått 25 och vikt sedan inskrivning +7 kg.

Sen var jag på jobbet och pratade lite med min chef och hälsade på kollegor. Efter det en lunch på Paus med en halvblind Lisa som hade pupiller större än tefat då hon varit på undersökning hos optikern och fått nån vätska i ögonen. 

Sen åkte jag och hämtade Axel på skolan och Hedvig på dagis och nu för bara en liten stund sedan så kom vi hem. Sammandragningar såklart efter den här dagen men det var ju inget nytt. Dom började redan innan BM-besöket när jag gick på halt underlag från parkeringen till mottagningen och var tvungen att spänna mig för att hålla balansen. Men dom är inte så farliga idag, nu ska jag lägga mig ner en liten stund och förlita mig på att storebror kollar efter lillasyster en stund. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress