Lillebror
Vi är redan i vecka 27 nu och än så länge har jag inte shoppat nånting till lillebror. Med Axel och Hedvig så shoppade man ju så fort man fått ett positivt gravtest. Men nu har vi ju redan så mycket, säng och vagn finns ju redan. Kläder hinner man fixa senare, det är ju ingen leveranstid man måste tänka på. Sen kan man ju shoppa när han har kommit också. Men nåt jag skulle vilja ha klart gärna innan är att ha tapetserat i hans framtida rum, fast det är ju absolut ingen brådska...!
Den här mintgröna med glassar på har jag fastnat för!


Fick söka riktigt länge för att få fatt på den, tyvärr är sidan jag hittat den på inte svensk utan allt står på Tyska (sidan är från Nederländerna). Men jag får väl försöka mig på att tolka via Google translate eller något? Om vi bestämmer oss för den. Jag är ju rätt sugen på en tapet från Svenskt tenn också.
Anonym

Jätte snygg tapet! Fint hus oxå förresten :-)

Svar: Tack!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress