Inget mera än så länge
Hedvig har inte kräkts nånting mera ännu. Hon var blek i ansiktet när jag hämtade henne på dagis imorse. Hon hade klagat på ont i magen där och heller inte velat ha nån frukost eller nånting att äta, tackade även nej under fruktstunden. Men sen vi kom hem så har hon varit pigg och glad. Hon slukade en hel flaska med dricka och bad sen om glass och åt 2 glasspinnar innan hon för 2.5 timme sedan somnade i soffan och sover fortfarande. Nu är det 6 timmar sedan hon kräktes så var det magsjuka borde vi väl vara rätt safe nu vad det gäller mer kräks tänker jag. Hoppas hoppas att det är över och att ingen annan (läs jag för Macke är ju immun) blir smittad.
Monica

En gång tog det 36 timmar mellan spyorna för min son, åt därimellan hyfsat bra.. Magsjuka är bra lurigt... Hoppas iaf att det inte blir något mer för er.. Kram

Svar: Nej fy!
Tessan

Monica

En gång tog det 36 timmar mellan spyorna för min son, åt därimellan hyfsat bra.. Magsjuka är bra lurigt... Hoppas iaf att det inte blir något mer för er.. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress