Godmorgon
Sovit ok inatt, men blev väckt runt 2 av en värk. Sen tidigt imorse hade jag en till och då även ett tryck nedåt så jag fick skynda på toaletten och göra nummer 2 flera ggr efter varandra. Men sen har det varit lugnt igen. 

Nu ska jag upp och äta frukost, frallorna som vi fick levererat igårmorse av Svärtinge sportklubb men som vi såg hängandes på ytterdörren först vid 11. 


Anonym

Men du måste ringa förlossningen!! Tänk om du öppnat dig lite?

Svar: Jag har googlat halva morgonen och tänker att jag väntar lite och ser. Enligt BM jag pratade med häromdagen så är det ingen fara sålänge värkarna inte ökar i styrka eller kommer tätare och tätare. Men jag får se, jag ringer kanske och kollar med förlossningen bara för att gardera mig.
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress