Fredag
Middagen har ätits och barnen har fått sitt fredagsmys som idag blev popcorn. 

Jag ska lägga Hedvig och sen tänkte vi se filmen "Wild" med Reese Witherspoon som har premiär på C-more idag. Den har jag velat se sen den släpptes på biograferna men som vanligt så hinner man ju inte ens med en bråkdel av allt man vill se på bio. Den är iaf verklighetsbaserad och såna filmer gillar jag extra mycket.



En annan film jag vill se och då se på bio (!) är nya Point Break! Den ska man nog uppleva på bio för det är mycket effekter i vad man får se i trailern iaf. Den första filmen har jag sett så många ggr! Den är ju med Patrick Swayze och Keanu Reeves och kom i början på 90-talet. Den nya har iaf biopremiär den 5 februari (nästa fredag) och jag har längtat efter att få se den sen jag såg en första trailer förra våren, då sades det att filmen skulle ha premiär i november 2015. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress