Vecka 30 (29+0)
Just nu har jag en nära vän som är på Lovisamottagningen och får sina äggledare spolade. Hoppas att hon inte har allt för ont! 

Under den här graviditeten så har flera av mina vänner tyvärr förlorat sina små i magen. 1 hade ett utomkveds och höll i stort sett på att stryka med själv. 1 förlorade sin lilla så sent som i vecka 18. 1 fick MA efter flera provrörsbefruktningar. Den 4:e fick ett missfall omkring vecka 10. Alla var vi väldigt nära varandra i tid, bara några veckor hit eller dit som skiljde. Så ledsen för deras skull. 

Jag har två vänner som är gravida just precis nu och som kommit halvvägs. Härligt! 

Jag ska själv till Lovisa idag på vanlig rutinkontroll hos barnmorskan. Man känner att det börjar närma sig slutet på graviditeten ändå för frånomed nu så är det besök hos BM var tredje vecka. 

Vaknade vrålhungrig idag, måste gå upp och fixa iordning en stor frukost nu känner jag! 

Idag går vi in i vecka 30! 💕


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress