Utan snus
Ätit frukost, Macke dukade fram- en kopp kaffe till sig själv, en gurka och ett paket smör. Inte direkt nån helgfrukost.. Märkte på hans humör direkt att det var något! Han var en riktig "utan-snus-Macke" och mycket riktigt, han hade slut på snus! Nu är han iväg och köper. Handeln här nere öppnar inte förrens kl.9 men Macke åkte iväg 20 min tidigare så jag antar att han åker till Maxi området ist för att vänta 20 min. 

Jag tror jag ska köpa hem nödsnus och gömma undan i kylen nånstans. Han är verkligen inget trevligt sällskap utan!

Så jag hoppas att det är vanliga Markus som kliver innanför dörren om några minuter!

Idag är det söndag. Det är min städa-badrummen-dag! Även min vattna-växterna-dag. (Dom får vatten söndagar och onsdagar och än så länge verkar dom må bra). Sen väntar vi på att han marktjommen ska höra av sig om när han kommer. Sen kommer ju Lisa och Jimmy och senare i eftermiddag kommer Philip ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress