Relaxed
Tagit en lång varm dusch. Vi har ju ett duschmunstycke som är som lite mera som regn eller hur jag ska beskriva det. Underbart är det iaf! Jag sätter på min favorit app "relax melodies" med melodierna "eternity" och "Toscana" på våran lilla JBL-spelare (trådlös högtalare som man använder via bluetooth med mobilen) Den kombinationen blir en härlig zen-melodi med fågelkvitter samtidigt. Man kan kombinera hur många melodier och läten som helst! Ljudet av vågor som slår mot stranden, regn, åska, syrsor, grodor, sprakande eld och allt möjligt! Världens härligaste app och så avslappnande! Speciellt om man står i duschen och blundar. Jag hittade appen på AppStore för nåt år sedan, hoppas den finns kvar så ni kan ta hem den också!






Nu efter duschen har jag tänt en brasa, hällt upp ett glas kallt vatten, en kopp kaffe och skivat päron och slagit mig ner i fåtöljen framför brasan med en filt för att läsa lite i min förlossningsbok. Tänk vad bra jag har det va?! 4 dagar i veckan får jag sovmorgon och har sedan hela dagen nästan att göra vad jag vill.




En timma ska jag tillbringa med boken ungefär. Sen ska jag åka och hämta barnen 💕
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress