Måndag
Var på gravidmassage vid 11:30. Såfort jag lagt mig till rätta på massagebänken med magen igenom hålet så tog massören en titt och visslade sedan en sån där "oh-my-god-vissling". Han satte ihop mina fötter och visslade igen! Mitt högra ben var flera centimeter kortare än det vänstra! Inte konstigt att jag börjat vagga fram då. Mina sätesmuskler var rejält spända, framförallt högra då. Han sa att det var tur att jag kom nu inte inte väntade för länge! Efter massage lyckades han förlänga muskeln lite igen men det gjorde svinont! Det gjorde ont överallt idag och var inte alls lika behagligt som sist. Fick sån där spränghuvudvärk nästan direkt och den spred sig ner i pannan och näsan nästan. 

Förmodligen spänner jag mig så mycket i sätesmusklerna för att jag har ont av foglossning, min högra höft mår inte alls bra just nu sa han.

Jag ska dit om 2-3 veckor igen.

Efter massagen åt Anna och jag lunch på Härlig Pasta, jag tog som alltid Caesarsallad med räkor

Och en latte och tiramisu till efterrätt

Hade ont i fogarna och ansträngde mig för att inte vagga de 300 meterna jag hade att gå till bilen. Sen var jag tvungen att hjälpa till genom att lyfta upp högra benet med handen när jag skulle flytta foten från gaspedalen till bromsen under körningen hem.

Slog mig ner i soffan när jag kom hem och läste bok en timma innan jag åkte och hämtade Hedvig på dagis. Hedvig somnade för övrigt nästan under de 3 minuterna i bilen på vägen hem, hon hade hoppat över middagsvilan idag. Nu ligger hon och gosar och myser och gäspar i mon famn och att hålla henne vaken tills ikväll blir nog svårt..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress