Lilla pigan och vee speers
Att diska, torka av överallt och tvätta stenar- det är Hedvigs melodi! Hon kan hålla på i timmar! Förut stod hon i groventren och tvättade stenar, sen ville hon flytta till köket där hon nu med trasa diskar lite fat och bestick.

Det är redan onsdag kväll, onsdagar vänder ju veckan och innan man vet ordet av så är det helg igen! Jag tycker att veckorna går så himla fort, det är ju helg hela tiden! Swish säger bara från måndag till fredag! Men fast att kalenderveckorna går så fort så tycker jag att gravidveckorna går långsamt! 

Jag har varit gravid sen forever nu! Kanske känns det extra långt då jag blev gravid en månad tidigare egentligen, men sen fick missfall. Alltså om man plussar på den månaden så skulle jag ju vara 4 veckor längre gången nu.

Snart farmen, sen Sveriges Mästerkock, sen Vänligen Lars Lerin. Sen är det nog läggdags, om det går att somna vid 22-tiden, sov ju middag ihop med Hedvig förut idag. Två timmar råkade det visst bli 😱

Just det, jag har lagt ut två av mina vee speers till försäljning. Är nån av er intresserade så får ni gärna hojta till! OBS, jag skickar inte utan dom får hämtas här då. 400kr för båda eller 250kr/st vill jag ha (inklusive ram då såklart)




Om man kollar noga så ser man en spegling av mig som står framåtlutad och håller i magen 😂
Edit: sålda!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress