Läcker fostervatten?
När jag skulle bädda våran säng idag så upptäckte jag en stor fläck på lakanet! Den var verkligen stor, mätte den faktiskt och den var 38x29 cm. Ljusljusgul (inte kiss!) både Macke och jag har luktat och det luktar ingenting alls, den är i exakt höjd där jag ligger med underlivet om ni fattar hur jag menar. Har jag läckt ut fostervatten när jag sover??? Ringde förlossningen för att checka med dom ifall att dom tycker man ska komma in för en koll. Jag fick rådet att ta på mig en binda och hålla koll om den blir våt. Jag känner ju ingenting konstigt, inga värkar eller sammandragningar och lillebror lever runt där inne precis som vanligt. Men så himla konstigt! Jag sover ju ensam dessutom så det är ju inte så att H har kissat eller nåt där heller. Har hon kanske läckt spillt/läckt ut från sin nappflaska när hon legat hos mig och myst nån dag? Kan det vara lättdryck med päronfärg? 
Mysko iaf!

Korv med bröd till lunch idag


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress