Kväll
Kycklinggryta idag igen, rester från igår. Den är tillomed godare dagen efter! Fast idag tog vi ris till ist för färsk pasta. Jag gillar ris bättre, den suger upp den goda såsen så bra. Buffelmozzarella till 👌🏼 

Vad helgen gick snabbt! Det gör den iofs ofta men extra snabbt nu tycker jag! Imorgon är det Axel-vecka igen och sportlov. Han kommer vara rätt mycket på frita och dom har många roliga aktiviteter och utflykter under veckan så det känns skönt! I veckan är det även dags för rutinbesök hos BM igen, tror det var på torsdag. Helgen som kommer ska vi till grannarna och fira deras Astor som fyller 2 år. Vi ska även få gäster hit på middag, Philip och hans flickvän. Sen kommer ju även markfirman och stuvar om lite på tomten. Nu längtar jag redan till helg och förhoppningsvis så hinner man väl som vanligt knappt ens blinka innan helgen är här 😊 

Imorgon har Maggan sitt BF-datum, det är ju även samma datum som hennes äldsta son föddes (Isak som gick bort häromåret). Det skulle ju vara coolt om den här lilla pojken föddes på samma datum, samtidigt som dom kanske ska ha varsina födelsedagar. Jag vet inte riktigt vad jag hade velat själv? Jo jag hade nog velat ha skilda datum. Spännande är det iaf! Jag har ju varit stensäker på att han kommer födas "idag" i 2 veckor nu ungefär.

Hedvig hoppade sovstunden på dagen idag så hon sover nu sedan en kvart tillbaka. 
Anonym

Kolla Maggans insta

£

Det är på g med maggan!!! Så spännande jag dööör. Tack vare dig så sitter jag fast i den bloggen med... men tala in om för någon!

Svar: Åh nu är det nära!!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress