Imorgon
Imorgon har jag tid för gravidmassage igen. Efter att jag var där sist så blev jag ju så mycket bättre i kroppen! Det ska han få höra också! Massor med beröm är han värd! Har ju fått livet tillbaka känns det som. Sen var det ju urinvägsinfektionen som ställde till det också, men den stod nog mest för sammandragningarna och förvärkarna. 

Jag försökte få till en lunch med mamma också efter massagen men antingen så har hon missat det (skrev på fb) eller så har jag fått nobben?! ;)

Så nu har jag bestämt att jag åker in till stan i myskläder och så köper jag med mig en paussallad hem (eller kanske en räksallad från härlig pasta) och äter den i soffan framför ett avsnitt av "Girls" :)

Åh vad jag längtar efter både massage och lunch just nu!!
Mamma

Tyvärr har inte mamman tid idag :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress