Godnatt
Gått och lagt mig i sängen (halva är överbelamrad med saker jag rensade ur från garderob och bilen idag (kläder, lite böcker, parfymer och annat).

Mår lite illa, eller ganska mycket, men inte så jag behöver gå upp och kräkas. Drack nyss ett halvt glas vatten med en pulverpåse Laxido i. Usch känner fortfarande smaken av den, måste vara därför jag mår så illa?! Har inte skött magen på alldeles för många dagar igen.. Det kan ju iofs också vara en anledning till att jag mår illa.

Jag satt ju med H hängandes över mig i lite över en timma och kunde därför inte flytta mig/skruva på mig och sätta mig bekvämare för då hade hon garanterat vaknat. Sen låg jag väldigt obekvämt med henne på mig i hennes säng i en kvart innan hon somnade så djupt att jag kunde gå därifrån. Och det känns i ryggen och kroppen nu. 

Har burit på henne mer än vanligt idag. Nu ska jag lägga ifrån mig telefon och sova, kommer nog somna direkt känner jag. Godnatt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress