Godmorgon
Det gick inte att se Beck igår, förmodligen överbelastat då jag kan tänka mig att en miljon ville se den.. 

Men vi lyckades komma in på Netflix ist (som har bråkat i flera veckor) jag hittade en bakväg och vi blev helt paffa när vi helt plötsligt var inne i menyn. Så vi såg 3 hela avsnitt plus ett halvt av "making a murderer". Det blev rätt sent, klockan var närmare 01 när Hedvig vaknade och då stängde vi av. 

Har drömt massa konstigt och otäckt inatt. Att jag var på triss-skrapet på tv två dagar i rad och vann 7 miljoner ena dagen och 5 miljoner nästa. Men jag råkade också döda 2 personer under dom dagarna tillsammans med min kompis Alec. Så vi var ju livrädda för att åka fast samtidigt som man led av samvetskval. Jag hade flyttat från huset också och bodde i en äckligt etta med bruna hemska gardiner sär den tidigare hyresgästen hade rökt inomhus.. Fy!

Nu aka jag gå upp och äta frukost och försöka skaka av mig denna hemska känsla efter drömmarna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress