Fredag!!!
Inatt vaknade jag av att jag var kissnödig och fick gå upp. Det har jag sluppit under många många veckor nu, men nu är det kanske dags igen? Det kommer ju tillbaka närmare slutet vet jag, så har det varit med både Axel och Hedvig men jag minns inte vilken vecka ungefär. Hoppas annars att det bara var en engångsföreteelse så att jag får sova ostört i några veckor till.

Ikväll har vi barnvakt (mamma/mormor) så Macke och jag ska ut och äta och sedan se biopremiären av den nya Point Break. Hoppas den är lika bra som jag tror! Tror vi tar middagen innan på Olearys, jag är så väldigt sugen på pasta Alfredo!

Tror jag ska ta en sväng till Maxi innan dagishämtningen sen och kolla om jag kan hitta nåt nytt att köpa att ha på mig ikväll. Nya byxor behövs! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress