Förvärkar
Har sedan kl.15 haft kraftiga förvärkar. I 2.5 timmar höll det på och vissa var riktigt ordentliga. Inte särskilt regelbundna utan kunde komma allt mellan 3-18 minuters mellanrum. Men som sagt, vissa var så starka att jag faktiskt började undra om det inte var nåt på G. 

För ca en timme sedan så avtog dom och nu är jag bara öm i livmodern, det var ett rejält träningspass! 6-7 veckor till minst får han stanna kvar där inne, sen är han mer än välkommen ut!💙 

Markus och Hedvig är på IcaMaxi och handlar lite fredagsgott, sen skulle dom plinga på hos grannen och hämta bullar. Hon den knäppskallen ställde sig ju och bakade en helt ny sats med bullar för att hon hade glömt kardemumma i dom hon bakade när jag var med förut. Så hon skrev förut att vi skulle kasta dom jag tog med mig hem och hämta nya när dom var klara. Dom hade vi ju för längesedan ätit upp (supergoda med vara kanel och socker också!) men jag skrev tillbaka att vi gärna hämtar nya i forskningssyfte 😂
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress