80 procent
Så mycket har det ändå gått av graviditeten. Imorgon går vi in i vecka 33

Men jag tycker ändå att det står still just nu. 

Vi har fått prisuppgift på min skiss/teckning av mark-Johan. Jag tycker helt klart att det bara är att köra, inget att förlora. Men Markus måste övertygas (läs övertalas) också. Han är ju en sån som vill tänka efter ordentligt före och sånt drar ju ut allt på tiden. Jag är tvärt om och om det känns rätt så är det bara att köra på! Det är lite av ett släktdrag, "typiskt Lundin" eller "Lundin-draget" som vissa av våra respektive och andra släktingar säger. 

Ja det är på gott och ont, man behöver bli bromsad ibland så att man inte välter omkull i kurvorna men ofta så är det bra med full gas också, man kommer mycket längre på kort tid då! 

Jag är optimistisk att vi inom kort har en stenlagd uteplats och marksten utanför entrén 👍🏼


Godnatt 🌟

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress