Lampa nr.2

Ett par timmar har jag nu hunnit lägga på den här, tyvärr tog limmet slut så jag måste köpa nytt innan jag kan fortsätta.

Vilket pilljobb det är! Men jag hoppas att det är värt det i slutändan. Har tänkt att den ska sitta i taket i trappan sen men har inte bestämt mig ännu. Det blir rätt kruxigt att få upp den där för det är några meter upp och svårt att ställa en stege i trappan.

Imorgon ska Gustav och jag åka till Sanna och Alva och hälsa på. Det här blir fjärde gången gillt. Det har gått lite troll som Sanna säger i våra dejter. Första gången var Gustav så förkyld och Alva precis nyfödd så då kunde vi inte åka dit. Andra gången fick Sanna magsjuka eller matförgiftning. Tredje gången blev hennes älskade häst avlivad (inget planerat) kvällen innan 😞

Men nu är vi på't igen!

Under kvällen sen är jag själv med barnen då Macke är på julbord med jobbet. Det är även julbord imorgon med mitt jobb men det fick jag stå över. Det är verkligen Mackes tur att få göra nånting nu! Jag har varit iväg på tjejfester och biokvällar och i helgen jobbar jag ju igen så då blir han själv.

Nu ska lägga mig, första tidiga kvällen på så länge jag kan minnas 💤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress