Kroppsbild

Eller lite kropp iaf. Tog bilden imorse, det är sån stor skillnad från för 4 månader sedan. Magen/huden har dragit ihop sig väldigt bra och jag börjar känna igen min kropp igen. Man kan tillomed skymta de övre magmusklerna 👏🏼

Kommer i alla mina gamla jeans nu med. Jag var faktiskt tveksam om det skulle gå efter den här graviditeten då jag gick upp 24 kilo och dessutom är lite äldre den här gången. Men det gick 🎉

Jag har däremot känt mig mindre stressad den här gången. Jo visst jag har inte varit helt bekväm med övervikten men jag har inte mått så dåligt över den heller egentligen, kände mig rätt fin som jag var, har väl med mognad att göra.

Tror att de sista kilona (25 kg ner nu sammanlagt) släppte nu efter amningsstoppet, det var kanske amningsreserver som kroppen höll på?

Sen bär jag ju på Gustav mycket och den här föräldraledigheten kan man ju inte slappa och sova samtidigt som honom då jag har en virvelvind till att passa upp på!

Angående sugrören, jag vet inte så mycket mera än det jag skrev om dom i inlägget häromdagen. Jag beställde dom från nån hemsida, googla bara på probiotiska sugrör så borde ni hitta dom och även mera info 👍🏼

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress