F R E D A G

Lagt några timmar på lampan nu under kvällen, jag försöker hålla räkningen bara för att det är lite skoj och än så länge är jag uppe i 5.5 timmars jobb. Skulle tro att jag kommit en sjättedel ungefär. Så det kommer ta längre tid än vad jag trodde från början. Minst 25-30 timmar tror jag, helt galet 😱

Det ser ut som man kommit långt om man kollar på den uppifrån men om ni kollar på bilden längst ner så förstår ni hur mycket det är kvar, den blir ju bara bredare och bredare i omkrets med.

Nu ska jag sova. C-turen imorgon blev en A-tur istället så jag har ställt klockan på 5:30

Godnatt

Lindha

Blir fint ju! Blir också sugen att prova 🙊🙈 Var köpte du fjädrarna?

Svar: På skapamer.se jag beräknade det till 20 paket med fjädrar (110 i varje) för en lampa men slösade ju minst ett paket på första lampan som blev fel så jag beställde två extra påsar till och hoppas på att det räcker. När jag handlade så var det rea och varje påse kostade 19kr/st så 380kr för 20 påsar blev det då 👍🏼 lampan kostar 25kr tror jag (Ikea) och limpistolen köpte jag för 150kr, köpte till extra lim häromdagen för 79kr så allt som allt kommer lampan kosta runt 700kr tror jag 👍🏼
Therese Öjebo

Lindha

Då kostar det nästan lika mycket att göra egen som att köpa ju 🙊 för att inte tala om tiden det tar att göra den egna (tid är ju pengar som så många säger;)

Svar: Nja den kostar mera än 700kr i den här storleken och framförallt så värdesätter jag lite att jag har gjort den själv (om den blir klar vill säga) Jag pysslar framför mina favoritprogram på tvn så det tar ingen egentlig tid från mina kvällar 😊
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress