Vilken dag

Allt har flutit på hur bra dom helst hela dagen! Hedvig har nog inte trotsat en endaste gång faktiskt och Gustav har varit lika lätt som vanligt 💕

Hoppas att dagen imorgon blir likadan!

Vi var till lekplatsen borta på dagiset på våran gata förut och lekte av oss lite

Hedvig i sin nya klänning som vi köpte på lager157 igår. Den har fickor på sidan (Hedvig är väldigt förtjust i klänningar och tröjor med fickor). Jag hade med alla 3 barnen dit igår och det var ju lite småstressigt men det gick riktigt bra, mycket tack vare att Axel hjälpte till så bra!❤️

Sköt in sängen i sovrummet mot väggen förut, så nu behöver jag inte vara orolig att nån av dom ska trilla ner inatt (om dom inte hadar sig ner mot fotändan) Hedvig får sova längst in, Gustav i mitten i babynestet och jag längst ut 👍🏼

Flera efterlyste receptet på zucchini-lasagnen, jag postar det imorgon om jag får tid.

Vid lunch imorgon har jag lovat min kusin att åka in till jobbet och lämna en portion av lasagnen till henne, det blir bra tajmat med att få Hedvig att sova middag.
Idag åkte jag en extra sväng runt här i samhället efter affären för att få henne att somna, det funkar alltid! Men jag börjar bli orolig för att folk snart börjar ifrågasätta vad det är för skum person som kör fram och tillbaka, speciellt då jag ibland stannar till och tar en bild på ett fint träd/buske på nåns tomt 🙈 dom tror väl att jag rekar för ett inbrott snart...

Gustav sover och somnade vid 20:30, förhoppningsvis för natten. Hedvig ligger här i soffan med mig och småpratar, tänkte att hon får somna här så bär jag ner henne sen. Vill inte riskera att lägga henne i våran säng redan nu ifall att hon väcker Gustav.

Anonym

Vad har ni för täcken det ser så fluffigt åh mysigt ut ☺☺

Svar: Det är blekvide från Ikea, den som kallas "varmare" det är lite mera stoppning i den 👌🏼
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress