Varje morgon

När jag kliver ur sängen varje morgon så tänker jag att ikväll ska jag gå och lägga mig när Gustav somnat! Men så kommer kvällen, Gustav somnar och jag stannar uppe och kollar på nån film oftast, det är ju så skönt att bara få vara när barnen sover!

Så det blir allt som oftast, som nu, att jag kommer i säng först runt midnatt... Men jag får ju rätt ok sömn om nätterna så det funkar ju faktiskt ändå. När man väl gått upp på morgonen så piggnar man ju till rätt fort.

Usch imorgon är det insättningen av spiralen som sagt. Ska bli skönt (fast fysiskt oskönt 🙈) att få det gjort!

Avslutar inlägget med en bild på min Monstera. Den stod i köksfönstret tidigare och har inte växt nånting sen vi köpte den i vintras. Men så planterade jag om den i en större kruka för några veckor sedan och jäklar vad den tog fart!

Godnatt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress