Vad bra det går

Fick in Hedvig i duschen, lyckades övertala henne att ha en tofs i håret (tycker hon är så fin i det) borstade tänder, packade extrakläder, ner med Gustav i bilskyddet (fortfarande i pyjamas) och ner mot dagis, parkerade 8:58.

Men, hela dagis var igenbommat! Inte en kotte på någon avdelning! Jag måste ha blandat ihop veckorna! Alltså är det först nästa vecka H ska till dagis, just nu är verksamheten förmodligen stäng och endast sommardagis är öppet- på nåt annat ställe.

Ja så var det med det. Bara att åka hem igen. Ett litet stopp på Matöppet innan för att handla lite frukt, kex, köttbullar och ravioli, så att vi står oss över dagen 😂

Men faktiskt så mår jag lite bättre just nu, det kanske äntligen har vänt?? Dricker massor med vätska för det verkar som om huvudvärken lindras lite av det, hittills har jag låtit bli huvudvärkstablett idag 👍🏼

Har shoppat lite på babyland, ett par simpuffar till Hedvig. Dom heter Aquarapid och ska vara hur bra dom helst! Sen blev det en liten snuttefilt till Gustav också 🐘

Anonym

Oh... Flåt men måste ju skratta!😂
Älskar att du bjuder på en ärlig vardag o inte 'rosa fluff mammaledig' vardag. För oftast är det ju så att när det, äntligen, flyter så dyker det, ta mig tusan, alltid upp något. Ändå är livet med de små underbart.😍 Hoppas Ni fick en bra dag ändå! Kram Anna

Svar: Så sant, det är verkligen sällan sådär rosa-fluffigt! Som en nära vän till mig sa- om nåt år kommer jag nog knappt ha några minnen kvar från den här tiden, man går ju runt i halvdvala och gör det mesta bara på autopilot. Fast min halvpilot virrar ihop dagar, datum och tider mest jämt 😂 jag ör förvånad att vi inte missat nåt av alla BVC-besök ännu!
Kramar tillbaka!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress