T I S D A G

Hedvig hade 3-års kontroll på BVC i förmiddags. Hela 94 cm lång nu! Sist (på 2.5-års kollen) så var hon bara 87 lång.

Illamåendet var borta imorse när jag vaknade men kom tillbaka på förmiddagen men så bara lätt illamående, inte som igårkväll. Det är nog sviterna kvar från den här förkylningen. Hoppas att orken återkommer snart, inte för att jag var särskilt pigg innan men lite piggare än nu iaf.

Har sovit sämre sista veckan också och har inte tagit igen sömnbristen ännu.

Idag skulle dom leverera spaljén med pergolataket. Men jag returnerade den direkt, dvs jag tog inte emot försändelsen utan den får gå tillbaka (har pratat med kundtjänst också) det är ju både fri frakt och retur så jag förlorade inget på affären. Blev lite osäker på var jag vill placera den, där jag hade tänkt från början ångrade jag mig...

Det är tusan inte lätt att bestämma sig 😁

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress