Storm

Här blåser det nästan storm! Jag har precis släpat in olivträdet i hallen, det har flygit och farit ett par gånger idag. Det är ett under att det överlevt för det har blåst omkull minst 20 ggr i sommar!
Måste hitta en vindskyddad plats för det till nästa år!

Macke kom hem för en timma sedan. Vi andra har bara varit hemma idag förutom en liten sväng till grannen för att vattna deras inomhusväxter och även i trädgården. Det var bara jag och Gustav som gick dit medan Axel fick vara hemma själv med ansvar för Hedvig också. Det klarade han galant 👍🏼 Hedvig sov ju middag så det var inte särskilt krävande för honom. Han var lite tveksam om han skulle våga vara själv först men gick sen med på det, jag menar han ser mig ju från fönstret, iaf medan jag vattnar i deras trädgård.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress