M Å N D A G

Skrev ett långt inlägg men det försvann! 😠

Fortfarande sjuk, snäppet bättre i förmiddags dock. Fortfarande hosta, huvudvärk, lätt ledvärk och helt orkeslös!

Underbara Carin kom och hämtade Hedvig och Axel i förmiddags. Axel släpptes av på sin pappas arbetsplats så att jag skulle slippa köra honom till Söderköping senare i eftermiddag. Jag ska inte köra bil just nu nämligen, inga längre sträckor iaf..
Igår när Axel och jag skulle åka och hämta mat så backade jag rakt in i Carin och Bosses Volvo.
Jag missade helt att den stod parkerad bakom min Seat, trots att jag gick förbi den på vägen till min bil, trots att jag har backkamera och varningtjut. Det var som om jag var i nån slags dvala!

Jag är nog mer eller mindre en fara för allmänheten tills jag blir frisk och alert igen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress