Linas matkasse

Den kom för en timma sedan. Basilikan var ju fräsch...🙈

Har legat i sängen i en timma nu medan illamående. Det har kommit och gått i flera veckors tid! Nej jag är inte gravid (tog tillomed ett test förra veckan för säkerhets skull)

Igår var det en liten pojke som kräktes i väntrummet på barnakuten, kanske har jag blivit smittad med något? Fast det förklarar ju inte varför jag mått illa i en månad. Just nu mår jag lite bättre iaf.

Marie

Ring och klaga! (Linas Matkasse)

Hoppas du mår bättre snart! :)

Svar: Jag gick in via hemsidan och reklamerade basilikan direkt 👍🏼
Therese Öjebo

Marie

Aha smart! :)

Anonym

Det kan inte vara nåt vajsing med hormonerna och/eller typ ämnesomsättningen efter graviditeten och md amningen och allt vad det gör med kroppen?

Svar: Det är förstås mycket möjligt! Tack för påminnelsen! 💕
Therese Öjebo

Anonym

Man kan reklamera så drar dom bort på nästa betalning.

Svar: Gjorde det direkt igår 👍🏼
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress