Bumling och olivträd

Olivträdet fick ju flytta in i hallen häromdagen när det blåste som värst här. Jag får ju hjärtsnörp varenda gång det blåser omkull! Det står fortfarande kvar och tar upp halva utrymmet! Imorgon får det flytta ut igen

På övervåningen har vi fått det lite mer ombonat med bokhyllor som jag skruvade ihop för några veckor sedan. Jag lyckades få ihop alla 3 medan jag var hemma själv med Hedvig och Gustav. Halva tiden så sov dom middag så då fick jag skruva i lugn och ro 👏🏼

En av mina favoritsaker här hemma är golvlampan jag köpte förra veckan. Det är en Bumling från 70-talet i en lite ovanlig färg (ljusblå) och jag hittade den på blocket. Linn (en av Annas tärnor) hämtade den i Uppsala där hon bor och körde hit den i samband med möhippan, TACK!

Här ser ni den i dagsljus (bilden är från blocketannonsen)

Är den inte ljuvlig?!!😍

Nu sover alla barn och jag borde egentligen gå ut och vattna mitt silverpäronträd men jag orkar inte. Jag har parkerat mig i soffan med en chokladkaka (mintchoklad) och slökollar på filmen på 4:an.

Fick förresten ägglossning idag! Jag har känt det på mig under dagen, jag känner det alltid och nu under kvällen fick jag det bekräftat (ägglossningssekret) så då passar det väldigt bra att jag har en tid bokad kl.10 på måndag på Lovisa kliniken för att sätta in en hormonspiral, inga fler barn här inte! Kanske är det därför jag har mått så illa och konstigt i ett par dagar, för att kroppen ställer om sig till fruktbar igen.

Anna

Uuuunderbar Bumling!🙏🏻 Grattis till den!👌🏻 //Anna

Svar: Tackar!!!
Therese Öjebo

Lindha

HERREGUD VAD FIN LAMPA!!!! 😍😍😍

Svar: Visst är den!!!!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress