Beställning lagd

Har beställt hem en halvpergola/spaljé eller vad man ska kalla den. Den är riktigt stor, 4 meter bred och 2 meter hög och längst upp på toppen är det som ett litet pergolatak, ja ni ser själva på bilderna. Jag tänker att den ska sättas på plats vid ena gaveln av våran stenaltan, på den gaveln som ligger bredvid baksidan av huset.

Koreansk pipranka vill jag ha klättrandes över den, kommer ge en tropisk känsla. Hoppas att den växten trivs där!

Jag tror det blir jättefint!

Idag tog jag med Hedvig och Gustav till Söderköping hem till kusin Veronica. Vi åt frukost och lunch där innan vi åkte hem igen. Vi har ju bara varit hemma i flera dagar och Hedvig började bli riktigt uttråkad.

Imorgon tar jag med mig samma skara och åker till Frida igen och stannar över natten. Hedvig har tjatat om Frita och Iris (alltså Frida och Siri) i flera dagar. Dessutom kan Macke jobba över lite utan att känna att han behöver stressa hem till oss (eftersom jag brukar ringa framåt eftermiddagen och undra när han kommer hem haha) och sen får han en kväll hemma barnfritt då han kan måla, träna, göra vad han vill och sen få en natts ostörd sömn!

Så ligger jag på plus sen, på det där "uskadus-kontot" som dom nämner i Solsidan hahaha! Sen kommer jag säkert sakna honom imorgonkväll men jag är ju i goda händer hos Fridas familj och får avlastning av dom så jag sitter ju inte på något sätt i sjön.

Anonym

Fin pris och vart beställde du? Helt ommonterad?

Svar: 1100kr-nånting, göfrån vidaXL (vidaxl.se) omonterad men ska vara lätt att montera stod det 👍🏼
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress