Torsdag
Det här med färg och tapeter hänger över mig känner jag. Blir lite stressad när jag tänker på det. Macke kommer ju inte hem förrens lördag eftermiddag nån gång och då är ju jag på jobbet oc. Jobbar helg. Sen efter helgen så är det vardag igen och både Macke och jag jobbar och färghandeln stänger kl.18 så då blir det svårt att hinna. Tapeter kan ju ta ett tag att få hem också om det ska beställas, iaf nån vecka eller två. Jag har ingen aning när målaren måste ha all färg och tapet, är orolig att han ringer när som helst och vill ha allt dagen därpå 😱 Så idag tänkte jag ta tag i det, utan Markus. Jag har väl mer eller mindre fått fria händer. Men jag måste stanna hemma tills leveransen av handdukstorkar har kommit. Mellan kl.10-13 ska dom vara här. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress