Godmorgon
Kl.22:30 somnade jag igår kväll, vaknade vid 06:00 imorse och gick upp straxt därefter med Hedvig. Har kommit in i en riktigt bra dygnsrytm nu denna vecka. Jag går till sängs senast 22 och känner mig sen utvilad när jag vaknar på morgonen. Annat var det förr när jag brukade vara vaken till 02 om nätterna och sen sova till 12 dagen efter. Fast det är ju många år sedan. 

Hedvig och jag har ätit frukost och kollar nu på Barnkanalen. Kl.12 ska vi vara i Lindö och äta lunch, sedan lämnar jag Hedvig där och åker och jobbar en C-tur. Markus kommer hem nån gång under eftermiddagen. Jag hade velat att han tog med sig katten hem också, den är ju hos hans kusin och Macke har sovit där inatt (han landade 22:30 igårkväll) men det blir nog lite bökigt då han ska åka buss hem till Norrköping.. Kattungen blev 12 veckor gammal igår 💛

Hedvig i affären häromdagen, det är inte lätt att låta bli att känna på allt...!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress