Fredag
Varit ute till huset en liten sväng och pekat ut för elektrikerna var vi vill placera handdukstorkarna. Passade på att mäta ut vissa väggar för att veta hur mycket tapet som ska beställas.

Inatt vid 01:30 vaknade jag av att Hedvig kräktes i sängen. Sen kräktes hon flera ggr (5 ggr) fram till kl.03, efter det blev det lugnt. Inga andra tecken på sjukdom såsom feber eller dålig mage och imorse var hon uppe vid 6:30 och mådde lika bra som vanligt, åt frukost och drack äpplejuice med god aptit. Skumt! 

Så idag går tvättmaskinen varm här hemma...! 
Tackan

Hatar när de kräks. Hoppas det är över för denna gång.
Valde du tapeter? Spännande

Svar: Jag tyckte så synd om henne men det verkade faktiskt inte bekomma henne nåt. Jag har nästan valt klart färg och tapeter, men två rum är kvar. Jag vet vilken tapet jag vill ha till ena av dom två men ingen verkar veta vad det är för artikelnummer på den tyvärr :( Men jag ger inte upp så lätt! Kram!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress