Tisdag
Var med Hedvig på inskolning imorse igen, det går riktigt bra! Jag tror både hon och vi kommer trivas med Tingsbröten :)

Sen tog jag en snabb sväng förbi huset och kikade in genom fönstret och såg att trappan kommit på plats och att lite av golvet hade lagts på nedre plan. 

Åkte och hämtade Axel på frita och sen vidare till Ica Maxi (igen, var ju där igår också) köpte en täckjacka, täckbyxor med hängslen, handskar och fodrade stövlar till Axel. Till Hedvig köpte jag en overall. Hon fick underställ, vantar, mössa, fodrade stövlar och fleecejacka igår. Så ni är vi fullt utrustade för vintern 👍🏼 Köpte lite julklappar också. Hedvig var riktigt trotsig och vägrade lyssna i affären tyvärr, sprang ifrån mig flera ggr och skrek tillslut för full hals när jag fick lyfta upp henne och bära henne hela vägen till bilen. Den enda gången hon satt stilla nån gång var vid banan-ätar-bänken inne på Ica.




Var en sväng på Biltema också och köpte en bilkudde till Axel, ett sparkskydd till sätet vid Hedvigs bilstol och en spegel så att jag kan se Hedvig från förarplatsen. 

Ikväll är det premiär för svenska bachelor på 7:an, det ska jag se och då ska banne mig ungarna sova för länge sedan så att man kan få se det ostört!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress