Tisdag
PT-träningen gick bra. Startade med trappmaskinen i 10 min som uppvärmning, skitjobbigt!!! Sen olika övningar för biceps, triceps, mage, rumpa. Timmen gick superfort, visste inte vad klockan var även om jag undrade nån gång, fanns ingen klocka i lokalen vilket jag tycker är bra! 

På lördag morgon har jag nästa pass, ska göra lite övningar här hemma innan dess tänkte jag men jag väntar nog tills imorrn eller i övermorgon, jag är rätt öm idag!

Efter träningen åkte jag till en tjej i skarphagen och hämtade 20 kartonger som jag köpt på en köposäljsida på fb. Tänkte att jag kan ju börja packa ner lite glas, böcker och annat som bara står i bokhyllor och vitrinskåp. Om man ser till att få nånting gjort varje dag, kan ju vara bara nåt litet, så blir det ju inte så jobbigt. På fredag åker vi till Ikea och köper garderober iaf. På lördag eller söndag så SKA förrådet i källaren rensas ut helt och hållet! 

Hedvig mår tiptop nu så idag blir det dagis för henne och en C-tur för mig. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress