Tisdag
Hedvig somnade för att sova middag för en timma sedan, något sent med andra ord. Men vi är lediga imorgon så då får hon sovmorgon om hon vill! 


Jag har nyss ätit lite thaisoppa och finncrisp. Macke är på väg hem från jobbet och jag har beställt hans korvstroganoff till lite senare middag, den är med saffran i och är så jäkla god!


Annars har jag shoppat lite idag. Lite småprylar till huset :) Det är ju så svårt att låta bli och jag har ju varit jätteduktig hittills med att inte handla men nu börjar det verkligen närma sig inflytt. 

Den här adventsljusstaken i marmor köpte jag:

Den här köpte jag också:

Och sen 3 stycken av denna till badrummen och köket:

Tänk om man hade obegränsat med pengar, då skulle jag inte ha några problem med att sitta online och handla 24/7 haha! 
Jag har spanat in badlakan som jag vill ha, dom kostar dock saftiga 500kr/st och det är rätt mycket för en duschhandduk.. Jag skulle vilka ha 6 stycken. Men det får bli vid ett senare tillfälle. Och så vill jag ha en fårskinnsfäll till. Vi har två ljusa fårfällar här hemma, men jag vill ha en som är grå och lockig också! Så himla fina!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress