Två av tre!
Jo jag vet att jag tjatar angående jobbhelgerna men nu är helg två av tre på raken avklarad! Och jag längtar så till att ha en ledig helg med familjen igen!!! Nu jobbar jag imorgon och på tisdag sen är jag ledig onsdag, torsdag och fredag så det får väl bli min helgtid då. 

Idag åt vi sushi på jobbet. Jag har ätit det en gång tidigare för flera år sedan. Den här gången smakade det bättre än sist men det var inte så gott, tredje gången gillt sägs det ju, sen är man kanske fast.. Men det dröjer nog innan jag beställer sushi igen. 





Macke fotade lite genom fönstret ute vid huset idag. Inte världens bästa bilder kanske men man ser iaf att underskåpen i köket är på plats och bänkskivan är på :)


Här ser man den underlimmade diskhon :)

Tre visningar av lägenheten har vi haft under kvällen. Sista paret skulle ringa Ståhls så fort som möjligt imorgon bitti och säga att dom ville ha den, så förhoppningsvis slipper vi flera visningar nu.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress