SM-Guld!
Glädjeyran är total i våran stad idag när IFK Norrköping tagit SM-Guld! Spelarna är på väg hem från Malmö och kommer att hyllas på en scen nere på tyska torget bara ett stenkast härifrån. Vi har sagt att vi ska gå fast vi får nog se, jag vet inte om jag orkar riktigt och isf skulle vi ju ha med oss Hedvig också och det är ju inte förrens rätt sent ikväll och chansen är nog överhängande att Hedvig blir lite rädd dessutom. Vi får se.

Nu längtar jag så oerhört mycket till huset! Man tänker inte på nånting annat egentligen. Det kommer inte att bli lätt att planera trädgården och tomten sen, det finns ju så oerhört mycket att välja på! En sak har jag klar (!) och det är vilken grustyp vi ska ha på uppfarten! Jag vet inte hur jag ska få tag på den än eller vad den kostar men den blir det!!

Nu är snart "Så mycket bättre", vi har varit och handlat ett kilo lösgodis, chips, läsk och thaimat. Vi skulle köpa ost och kex också men kände att det får nog räcka som det är ikväll haha!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress