Lördag
Idag har vi RENSAT, jag skriver det jämt va?!?!! Vi fick ihop många många påsar, minst 10 stycken överfulla! Även lite andra skrymmande saker som en trasig kattbur och annat som jag redan glömt vad det var. Nu är det borta iaf! Macke tog svängen förbi returpunkten idag medan jag sövde Hedvig efter lunch. 

Nu är det bara jag och Hedvig hemma. Axel har åkt till sin pappa för att vara med på sin lillasysters dop och stannar hos dom tills imorgon. Macke är på Hästen hockeymatch och skulle ut med grabbarna efteråt. 
Så Hedvig och jag ska ha lördagsmys med jordnötsringar i soffan framför "Så mycket bättre". Sen när hon har somnat så blir det nog ett avsnitt av "Bron" för mig. Jag är bara 1.5 avsnitt ifrån att vara i fas med det som sända på tvn nu, nästa avsnitt är imorgon kväll på SVT och då är jag nog ifatt så att jag kan se det samtidigt som resten av alla bron-följare i Sverige. Imorgon ska vi också fortsätta med att rensa, för det tar visst aldrig slut... Det är så mycket kvar i alla lådor, garderober, skåp, förråd och hyllor! Bort med allt! Feng Shui! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress