Gott folk!
Nu har jag precis avslutat ett dubbelpass på jobbet, 15 timmar. Klippt slut!! Kan no snälla påminna mig om att jag inte ska ta flera dubbelpass, att det här var det sista! Jobbade till 21:30 igårkväll, hem och sova, klockan ringde 5:30 imorse och 6:30 var man på jobbet.. 

Nu ska det bli så JÄKLA JÄKLA JÄKLA SKÖNT att vara ledig i hela 4 dagar! Imorgon är det Hedvigs första inskolningsdag på nya förskolan i Svärtinge. 

Om jag orkar så ska jag göra mig en kopp chai-te nu som snälla Macke var på stan och köpte åt mig idag, men det är tveksamt om jag orkar resa mig upp igen nu när jag lagt mig i soffan. Kan inte heller be Macke fixa, han ska ner till min bil nu och installera nya bilbarnstolen så den är på plats imorgon bitti när H och jag ska till förskolan. 

Hoppas ni har haft en trevlig helg med lite jobb! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress